فرجام

اقامت در اوکراین با کمترین هزینه


اشاره به این نکته ضروری است که برای ادامه تحصیل در این کشور بایستی بتوانید پذیرش مورد نظرتان را در یکی از دانشگاه های این کشور به دست آورده و از این طریق اقدامات لازم را برای مهاجرت تحصیلی را انجام دهید. توجه داشته باشید که هر یک از روش های مهاجرت به اوکراین دارای یک سری شرایط و مدارک خاصی می باشد که بایستی بتوانید این شرایط و مدارک را تهیه و آماده کنید. چرا که هر گونه کمکی به شرکت تازه تاسیس و یا شرکت فعال، در قالب ثبت سرمایه و سرمایه گذاری برای شرکت، محسوب می شود. مهاجرت از طریق تحصیل به کشور اوکراین یکی از آسان ترین و راحت ترین راه ها برای مهاجرت به اوکراین می باشد که امروز بسیاری از دانشجویان و دانش آموزان این راه را انتخاب می کنند و به دنبال ادامه تحصیل در یکی از بهترین و بی نظیرترین دانشگاه های این کشور هستند تا بتواند فرصت های شغلی بسیار بی نظیری را نیز برای خود به ارمغان آورند. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد روش ها و راه های مختلف مهاجرت به اوکراین و مدارک مورد نیاز برای مهاجرت به سوی این کشور توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم.

مدرک زبان مورد نیاز برای ثبت نام در این مقطع آیلتس ۷ است. دانشجویانی که قصد تحصیل پزشکی و دندان پزشکی به زبان انگلیسی در اوکراین را دارند نیازی به ارائه مدرک آیلتس ندارند اما باید دانش قابل قبولی از زبان انگلیسی را ارائه دهند ودانشجویانی که می خواهند به زبان روسی تحصیل کنند ابتدا وارد دوره پاتفک شده و پس از اخذ مدرک زبان روسی و شرکت در ازمون ورودی وارد کورس اصلی دانشگاه می شوند . اگر قصد تحصیل در اوکراین را دارید، درخواست پذیرش در دانشگاههای اوکراین نسبتاً ساده است. متقاضیان برای دریافت دعوتنامه مذکور باید کپی گذرنامه، کپی مدرک آخرین مقطع تحصیلی و فرم تکمیل شده درخواست دعوتنامه را به مؤسسه مربوطه یا دانشگاه ارائه دهند. شورای پرستاری و مامایی اوکراین یک سیستم ثبت شده بینالمللی است که تمامی پرستاران، ماماها و پرستاران متخصص میتوانند در سازمان USMA در این کشور ثبت نام نموده و درخواست شغل خود را در این کشور به ثبت برسانند تا پس از اعلام نیاز و ظرفیت مورد نظر و با بررسی مدارک پرستاری فرد مهاجر و تخصصها و دورههای گذرانده جذب شوند. مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در مقطع دکتری شامل مدرک کارشناسی ارشد، مدرک زبان و مدارک تحصیلی معتبر مانند مقالات ISI می باشند.

کلیه علاقه مندان به تحصیل در کشور اوکراین ابتدا باید یک دوره ده ماهه زبان روسی را در یکی از دانشگاههای دولتی به پایان برساند (بجز تعدادی از دانشگاهها که در برخی رشته های خاص به زبانهای انگلیسی و فرانسه نیز تدریس میشود). پس از انجام موفقیت آمیز مراحل نامبرده ، دعوتنامه از سوی دانشگاه برای متقاضی صادر میشود . در صورتی که با موافقت کارفرما مواجه شود می توانید با اخذ و دریافت دعوتنامه از سوی این کارفرما، گام های لازم را برای مهاجرت خود انجام دهند. در نظر داشته باشید که سرمایه گذاران بعد از گذشت 5 سال متوالی، می توانند اقامت دائم این کشور را نیز به دست آورده و با ارسال دعوتنامه به نزدیکان خود، از آنها نیز برای زندگی در این کشور دعوت نماید. از شما دوستان عزیز دعوت میشود که تا پایان مطالب پیش روی خود ما را همراهی نمایید و اطلاعات لازم را به دست آورید. کشاورزی در این خاک بدون کود انجام میشود. هزینه ویزیت رایگان میباشد ، ولی هزینه آزمایش ها از شما گرفته میشود .

هزینه اقلام زندگی و خورد و خوراک نیز در اوکراین نسبت به دیگر کشورهای اروپایی مقرون به صرفه تر است و حتی با 500 دلار در ماه میتوان یک زندگی دانشجویی متوسط را تجربه کرد. در صورتی که بخواهیم روال عادی اخذ پاسپورت اوکراین را شرح دهیم این پروسه بدینصورت میباشد که در ابتدا فرد با استفاده از یکی از راه های اخذ اقامت اوکراین اقدام نموده و پس از گذشت پنج سال این اقامت به اقامت دائم تبدیل گشته و میتوان برای اخذ پاسپورت اوکراین اقدام کرد. پس از متصل شدن کشور اوکراین به اتحادیه اروپا افرادی که پاسپورت اوکراین را دارند میتوانند به راحتی از ویزای شینگن بهره ببرند و بدون ارائه ویزا به سایر کشورهای اروپایی سفر کنند. اگر با پرونده افراد موافقت کنند تا ۳ سال به صورت مداوم حق بیرون رفتن از این کشور را نخواهند داشت و حتی نمی توانند به کشورهای اروپایی مسافرت کنند زیرا دیگر نمی توانند مجدد به کشور اوکراین بروند ، زیرا اقامت آن ها باطل خواهد شد و نمی توانند پاسپورت اوکراین را دریافت کنند . مهاجرت به اوکراین از طرق متنوعی امکان پذیر است برای اطلاع از جزئیات بیشتر می توانید مقالات تخصصی موجود در این وبسایت را مطالعه نمایید.

+ نوشته شده در   1 آذر 1399ساعت 3:33  توسط ER6y  بازدید 347 برچسب ها: